vineri, 30 martie 2012

Îmi este până în....


Mie îmi este până în pulă despre ce cred alții despre mine, da mii așa de tare în pulă încât nu dau vreo 200 euro să ajung pe allfun.md

Îmi este în pulă de toată lumea mondenă, pentru că eu am viața mea, scopurile mele și țelul meu încât nu mă fute cine o fute pe Angelina Jolie, sau cum a născut Natalia Barbu.

Îmi este în pulă de modă. Îmbrac ce îmi place și cum îmi place.

Îmi este în pulă de tot ce fac alții și nici nu mă fute ce fac, chiar dacă se fut cu capul de beton.

Îmi este până în pulă de cei care se cred buricul pământului și de cei care vor să le fie pe placul lor.

Îmi este în pulă.

Trăim după legile naturii!

Azi tu, mâine altul. Așa că nu am timp să mă socot cu lumea, fac ce vreau și cum vreau.

Până alții trăiesc în visuri și dorințe alții își realizează și materializează visurile.

Hai noroc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu