miercuri, 28 martie 2012

SVETA, ANA și VIAȚA!

Eu îs Sveta, eu am 30000 de prieteni pe facebook, pe 29999 din dânși nu-i știu, ei îmi pun like la pozele mele, la statusurile mele, chiar dacă aș posta să-mi mâncați câcatul tot se vor găsi vreo 100 de oameni care să-mi pună like. Secretul meu îi simplu, eu îs foarte simpatică și de aceea majoritatea prietenelor mei sunt ori niște labagii de rahat ori niște adolescente complexante care vor să fie ca mine dar din păcate îs niște canciugi. Mie îmi place așa, eu în fiecare zi le fut o fotografie și le arăt cât îs de pizdoasă ei îmi scriu înapoi frumușică, simpotichnaia, te iubesk, te doresc, fac laba de 10 ori pe zi la fotografia asta, eu îs mulțumită, mai fut și un status pizdit de pe site-uri de aforisme și iarăși apar comentarii, detka tu ești așa de deșteaptă, cât adevăr, oi blea statusul ista se potrivește la situația mea, eu iarăși sunt mulțumită. Deci la mine tot îi pizdos, eu îs star pe facebook nu ca la voi câcaților și rataților ce sunteți.

Bună eu sunt Ana, nu am profil de facebook, am terminat recent universitatea Kent din Marea Britanie, recent angajată la compania J. P. Morgan cu un salariu de început de 40 mii de sterline pe an. Muncesc din greu ca să reușesc, nu urmăresc lumea modei, accesez internetul doar pentru lucru și privesc la TV doar cotațiile la bursă. Recent am întălnit un bărbat care la fel ca mine lucrează la J.P. Morgan, cred că vom face nuntă. Viața îmi merge cum trebuie.

Bună eu sunt Viața, eu îi ajut pe acei care au un scop în viață și nu tind să fie ca alții. Eu promovez personalități individuale care știu ce vor de la mine.

Voi în care grupă sunteți?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu