sâmbătă, 24 martie 2012

Plecarea lui Dodon: cum a fost!

Azi o să încerc să vă ridic dispoziția cu un document din Wikileaks!
04 noiembrie 2011
 Dodon era la dânsul acasă.
 De dimineață era puțin agitat.
 Azi trebuie să anunțe că părăsește PCRM.
Se gândea cum să-i spună lui Vladimir Voronin despre hotărârea lui.
-Domnule Voronin bună ziua, nu, domnule Voronin mă scuzați, puteți vorbi, sunt Igor nici așa nu e așa, bleadi o  să mă bâlbâi, davai sobralsia Igori, șii mujic. Se încuraja Igori.
După câteva momente de ezitari și anulări de apeluri către abonatul ”Papunia”, Igori își luase inima în dinți și formase din nou numărul lui Vladimir Voronin dar așa îi  fusese norocul să-l prindă pe Voronin la viceu.
-Bună ziua Vladimir Nicolaevici, vă deranjează Igor Dodon dacă mă mai țineți minte, ce mai faceți?
-Igor, Igor aaaaaa! Igor noroc, da și fac, mă cac ia sună mai încolo!
Vladimir Voronin apasă butonul cancel și își continuase treabă. Dodon așteptase vreo 5 minute și îi sunase din nou:
-Alo domnul Voronin puteți vorbi?
-Hai zi mai repede că eu aici am niște grecikă de ales, femeia mea vrea să-ni facă niște grecikă!
-Domnul Voronin eu apreciez mult ce ați făcut Dumneavoastră pentru mine, dar din cauza unor oameni din partid eu doresc să părăsesc partidul comunist și am dorit să vă anunț despre intenția mea.
-Bă Igari în primul rând tu îmi strici pofta de mâncare dar în al doilea rând îmi ridici pofta să mai fut o căcătură!
-Domnul Voronin înțelegeți, eu aș mai sta dar din cauza lui Tkaciuk sunt nevoit să ies din partid.
-Auzi  bă Igori dacă vrei să ieși, ieși în chizda măsii da nu mă suna pe mine, nie nii pohui îndeobște cu ce respiri tu acolo, la mine copchii îs pe chicioare, mai am și eu de trăit un zece ani, încă nu ne-am stricat dispoziția cu alde tine. Hai noroc și nu mă mai suna.
-Domnul Voronin mă scuza... pip pip pip
Nu dovedise Igori să-și ceară scuze că Voronin ia pus receptorul în nas.
-Volodea cine te-o sunat! se interesa soția președintelui PCRM
-Un Igori, o zis că vrea să iasă din partid.
-Ei cu un Igori mai puțin cu unul mai mult, kakaia raznița?
-Taisia tu la mine ești krasava! remarca Vladimir Voronin și începu a râde cu poftă.
Cam așa o fost istoria!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu